Rullmassaaži programmide ülevaade ja võrdlus

Rollfitis on kokku 5 erinevat rullmassaaži programmi: tavaprogramm erinevate kiiruste võimalusega, intervall, anti-tselluliidi programm, alakeha ning ülakeha programm. Vaata siit täpsemalt, milles seisneb nende erinevus.

Alakeha programm keskendub rohkem reitele ja tuharatele, taljele ja kõhule. Kui tavaprogramm töötleb jalataldadest käteni kõiki piirkondi võrdselt 4 minutit, siis spetsiaalne alakeha programm on jaotatud järgnevalt:

* tallad 2 minutit * sääred 2 minutit * reite välisküljed kumbki 6 minutit * reite siseküljed kumbki 5 minutit * reite esiküljed 5 minutit * reite tagaküljed 5 minutit * tuharad 6 minutit * talje kumbki pool 4 minutit * kõht 4 minutit *selg 2 minutit * käed kumbki 2 minutit.

Programm kestab kokku 60 minutit.

 

Anti- tselluliidi programm sobib inimesele, kes soovib rohkem tähelepanu pöörata naha silumisele reitel. Kui tavaprogramm töötleb jalataldadest käteni kõiki piirkondi võrdselt 4 minutit, siis spetsiaalne anti-tselluliidi programm on jaotatud järgnevalt:

* tallad 2 minutit * sääred 2 minutit * reite välisküljed kumbki 8 minutit * reite siseküljed kumbki 8 minutit * reite esiküljed 4 minutit * reite tagaküljed 10 minutit.

Programm kestab kokku 50 minutit ning manuaalselt lisame 10 minutit juurde, millega saab meelepärast piirkonda rullida- näiteks kõhtu, tuharaid või veel reisi.

 

Ülakeha programmis on kõige rohkem aega jaotatud talje- ning kõhupiirkonnale: vasak ja parem külg kumbki pool 6 minutit ning kõht lausa 7 minutit! Kui tavaprogramm töötleb jalataldadest käteni kõiki piirkondi võrdselt 4 minutit, siis spetsiaalne ülakeha programm on jaotatud järgnevalt:

* tallad 2 minutit * sääred 2 minutit * reite välisküljed kumbki 4 minutit * reite siseküljed kumbki 4 minutit * reite esiküljed 4 minutit * reite tagaküljed 4 minutit * tuharad 4 minutit * talje kumbki pool 6 minutit * kõht 7 minutit * selg 3 minutit * käed kumbki 3 minutit.

Programm kestab kokku 60 minutit.

 

Intervalli programm töötleb 15 piirkonda ning pühendab igale piirkonnale 4 minutit, iga minutiga suureneb kiirus 25%. Esimene minut 25%, teine minut 50%, kolmas minut 75% ja viimane minut 100%. Järgmise piirkonna juures algab tsükkel otsast peale.