fbpx

+372 58152168 E-R 7.45 - 21.00 L-P 9.45 - 19.00 Estonia pst 1 (3. korrus) Tallinn

Uus aasta – uus algus

Uus aasta – uus algus

 

 

6 uue aasta lubadust, mis aitavad sul olla tervem ja saledam:

 

1. Lubadus iseendale
Sea endale eesmärk ning miks sa seda saavutada tahad.
Eesmärk sea realistlik. Kes meist ei sooviks saavutada kiiresti soovitud tulemusi. Võta aega endale ja kehale, et jõuda soovitud seatud eesmärgini. Ebarealistliku eesmärgiga võib kaasneda ebapiisav motivatsioon.

2. Samm-sammu haaval edasi
Kui sa ei ole viimasel ajal trenni teinud, siis alusta rahulikult ning järk-järgult suurenda eesmärke.
Väga mõnus on ka karges ilmas jalutada, et miks mitte sellega alustada? 🙂 Külm ilm soodustab kalorite põletamist, sest keha peab tegema enda soojas hoidmiseks rohkem tööd, kulutades nii ka rohkem kaloreid.

3. Ühenda meeldiv treening rullmassaažiga või tule rulli pärast kontoripäeva
Vereringlus töötab tänu südamele, kuid lümfiringel puudub selline “mootor”.
Üldiselt enamus istub meist nii kodus, kui ka tööl. Lümfiringlus võib muutuda aeglaseks, kui me ei liiguta end piisavalt, toitume halvasti või oleme põdenud pikaajalist rasket haigust. Väga vähesed tegevused mõjutavad lümfiringet nii intensiivselt, kui rullmassaaž. Lümfivedeliku liikumine väljutab kehast mürkaineid, aitab vähendada keha ümbermõõte, kiirendada ainevahetust ning lõõgastada keha.

Sama oluline on rullmassaaž ka spordiharrastajale. Eduka spordi saladus peitub lõdvestumises. Pärast sportimist tuleks leida aega keha taastumiseks, nii väldib lihaste ülekoormust, millest võivad tekkida spordivigastused. Rullmassaaž parandab lihaste töövõimet ning elastsust, kiirendab keha taastumisvõimet ning valmistab keha ette füüsiliseks koormuseks. Paljud rullmassaaži kliendid on öelnud, et pärast tugevat lihastreeningut oli rullmassaaž just see, mis aitas neil kiiremini taastuda.

4. Joo rohkem vett

Janutunne on hilinenud reaktsioon veepuudusele. Kui keha ei saa piisavalt vett, oleme ka vastuvõtlikumad erinevatele haigustele. Veepuudus on ka üks rasvumise ja tursete põhjuseid. Kui oled vett siiani tarbinud väga vähe, siis alusta vee tarbimise suurendamist järk-järgult kuni saavutad soovitusliku koguse.

Puhas vesi ei sisalda kaloreid ning aitab ka liigse söömise vastu. Kui sul on veejoomisega raskusi, võta eesmärgiks juua klaas vett enne igat toidukorda. Iga päev peaksime jooma vett 30 ml/1kg  kehakaalu kohta, et olla terve. Näiteks 70kg kaaluva inimese päevane veevajadus on 2,1 liitrit, millest umbes 0.4 liitrit saab toidust ja juurikatest.

5. Söö korrapäraselt
Tervislik hommikusöök on hea päeva alus. Nälgimine paneb keha kiiresti lisavarusid koguma. Söö 3-5 korda päevas mõistlikus koguses. Toiduga saadav ja kulutav energia peaksid olema tasakaalus. Hea toidumenüü on vaheldusrikas ning värviline.

6. Usu endasse
Osadel on tõesti palju lihtsam saledat või sportlikku keha hoida, kuid sa ei pea laskma sellel end morjendada. Ka sina võid saavutada soovitud eesmärgi ja seda säilitada.
Motivatsioon ja eneseusk põue ning sihikindlalt samm-sammult eesmärgi poole 😉

 

Rollfit salongis on uusima põlvkonna seadmed

Broneeri aeg

Koolilõpetaja rõõmuks!

5 x 60 minutit rullmassaaži 85€ (tavahind 110€) + kingituseks Björk&Berries kehakreem väärtusega 26€ (Saadaval vaid kohapeal).

10 x 60 minutit rullmassaaži 155€ (tavahind 220€) + koodiga TUBLI e-poe lisasoodustus 15%= 131,75€.  Telli mugavalt e-kinkekaardina meili peale (Lisasoodustus on saadaval ainult e-poes).

Pakkumised kehtivad perioodil 05.-21.06.2019.